Co robię? Co mogę zrobić dla Ciebie?

Pomagam firmom docierać do klientów poprzez

profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych

Mogę podjąć się zadania umieszczenia Twojej strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google. Jest to proces długofalowy, ale jeśli jest wykonywany profesjonalnie, to każda złotówka zainwestowana w pozycjonowanie firmy zwraca się wielokrotnie. Jestem zawsze nastawiony na wieloletnią współpracę, dlatego dbam o to, by moje działania – pozycjonowanie stron firmy – przynosiły długotrwałe efekty i wymierne korzyści.

Jestem wielkim zwolennikiem budowania biznesu organicznie i tak samo patrzę na działania marketingowe w internecie. Dlatego też zawsze na pierwszym miejscu stawiam profesjonalne pozycjonowanie stron w Google. Są także inne formy i miejsca promocji, z których firmy mogą korzystać, aby rozwijać swój biznes. W szczególności są to ekosystemy reklamowe Google Ads (dawne AdWords) oraz Facebook Ads, które dają szerokie możliwości docierania do innych z ofertą.

Synergia tych dwóch rodzajów działań, jakimi są profesjonalne pozycjonowanie stron oraz kampanie płatne w Google Ads i Facebook Ads, może przynosić znakomite efekty. Doświadczenie, które zdobywam od kilkunastu lat, pozwala mi umiejętnie łączyć działania w tych kanałach.

W niektórych branżach ze względu na rodzaj działalności wykształciły się specyficzne miejsca, bardzo skuteczne marketingowo. Jeśli jest taka potrzeba, mogę przeprowadzić analizę konkurencji i miejsc internetu, w jakich obecni są najważniejsi konkurenci mojego Klienta.

Wykorzystując Google Analytics możemy wspólnie analizować, które z podejmowanych działań przynoszą efekty i zestawiać je z kosztami. Dzięki temu możemy oceniać pozycjonowanie firmy, kampanie reklamowe Google i Facebook oraz inne formy marketingu internetowego, aby przeznaczać budżety reklamowe jak najsensowniej. Nie interesują mnie szybkie strzały i jednorazowe fajerwerki marketingowe, za które Klient będzie musiał mi zapłacić, po czym pożegna się z poczuciem źle zainwestowanych środków w marketing. Interesują mnie Klienci, z którymi mogę pracować długofalowo.

Przed 2008, pracując jako informatyk w wydawnictwie, spotkałem się z pozycjonowaniem i poznałem punkt widzenia od strony Klienta. Rozpocząłem też hobbystyczne pozycjonowanie własnej strony. Od 2008 skupiłem się w swojej działalności zawodowej na pozycjonowaniu. Od tego czasu uczestniczyłem w wielu dużych i małych projektach Klientów jako pozycjoner, odbyłem wiele rozmów i wymieniłem tysiące e-maili.

W całym tym czasie pozycjonowaniu towarzyszą płatne kampanie w Google (najpierw AdWords a teraz Ads). Łączne budżety wszystkich kampanii reklamowych, które obsługuję dla moich Klientów przekroczyły w 2018 roku 500 tyś. zł oraz wygenerowały około 1 miliona przejść na strony.

Dzięki tej kilkunastoletniej działalności jestem gotów pomóc Ci proponując profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych oraz inne formy właściwe dla Twojej oferty i grupy docelowej.

Prowadzę jednoosobową agencję marketingu internetowego. Wszystkie ustalenia prowadzone są ze mną, ja podpisuję umowy i później realizuję działania dla Klienta. Nie ma zatem możliwości, aby przedstawiciel handlowy coś obiecał, a specjalista tego nie zrealizował. Jeśli czegoś nie da się zrobić, usłyszysz to na początku a nie na końcu od osoby odpowiedzialnej za realizację zadania.

nieBlog: Opieka nad stronami internetowymi