Linki sponsorowane

Krótkie reklamy, wyświetlające się użytkownikom podczas poszukiwania konkretnych produktów, zachęcają ich do wejścia na Państwa stronę.

Kampanie linków sponsorowanych, które proponujemy w systemie Google AdWords, sprawdzają się szczególnie w sytuacji, gdy oczekujecie Państwo szybkich efektów, na przykład ze względu na sprzedaż sezonową lub wprowadzanie nowego produktu czy usługi. Linki sponsorowane stanowią doskonałe uzupełnienie pozycjonowania serwisu.

Zasięg geograficzny i czasowy reklamy można dostosować do Państwa oczekiwań i miejsca prowadzonego biznesu. Elastyczność możliwa jest także w zakresie budżetu i pory emisji reklam. Niezależnie od czasu trwania kampanii ponosicie Państwo koszty jedynie wówczas, gdy użytkownik kliknie w link prowadzący na stronę.

Niewątpliwą zaletą kampanii Google AdWords jest jej precyzja – zarówno w docieraniu do wybranej grupy docelowej, jak i w prezentowaniu wyników, pozwalających ocenić skuteczność podjętych działań. Nawet w przypadku niewielkiego budżetu możemy sprawdzić, jakie kroki i elementy konfiguracji reklamy przynoszą największe korzyści, a wyciągnięte wnioski zastosować w dalszej optymalizacji kampanii. W ten sposób uzyskujemy precyzyjną odpowiedź na pytanie jak zaistnieć w Google i jednocześnie skuteczne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów.

Jeśli zdecydujecie się Państwo na taką formę reklamy firmy w internecie, wspólnie uzgodnimy słowa kluczowe, na jakie ma ona być wyświetlana, oraz jej zasięg - geograficzny i czasowy. Ustalimy budżet i przygotujemy propozycję treści reklamy. Po zaakceptowaniu przez Państwa wszystkich parametrów przystąpimy do konfiguracji kampanii i uruchomienia jej.

Przez cały czas trwania kampanii będziemy ją nadzorowali dbając o to, by Państwa budżet został jak najlepiej wykorzystany.